Despre Noi Transport Autocar Bulgaria

cu transfer inclus la hotelul la care aveti cazare

Despre noi

Din februarie 2003, ALLTUR, agentie de turism turoperatoare si membra ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism) este AGENTIA TA.

De-acum nu va mai trebui sa-ti bati capul cu pregatirea vacantei. Alltur o va face in locul tau. Vei putea lasa grijile deoparte si te vei bucura de aer, de vreme buna, alaturi de cei dragi.

Este normal sa fii bine informat asupra locului in care vei sta, despre locurile pe care o sa le vezi, asupra modului in care te poti distra, asupra modalitatilor de transport, asupra ofertei bucatariei locale si in plus trebuie sa ai o idee corecta despre tarife.

Poate vrei sa mergi pe cont propriu sau in grup, in Romania sau in strainatate, cu avionul sau nu, poate vrei sa stai la un hotel de 5 stele sau te duci in camping, poate vrei sa iei masa in restaurante luxoase ori in fast-food-uri, poate vrei doar sa te odihnesti sau iti place viata activa de noapte, sau poate vrei sa-ti inchiriezi o masina. Poate iti plac sporturile nautice sau sa fotografiezi, sa vanezi sau sa pescuiesti. Sau vrei doar sa-ti petreci un week-end reconfortant departe de birou. Ori pur si simplu nu stii ce ti-ar placea mai mult. ALLTUR ITI DA SOLUTII.

Pentru ca ALLTUR este AGENTIA TA DE TURISM.

Călătorii despre noi

20 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
20 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
20 Aug 2018
Nicolae Brasovean
Personal
20 Aug 2018
Anonim
Drumul de retur cu intarziere datorat celor 2 ore de stationare in Varna in asteptarea unor pasageri cu transfer nesincronizat. Am plecat de la hotel la 13.15, am ajuns in Bucuresti la 22.30.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
20 Aug 2018
Florentina Constantin
Trebuie corelata sosirea autocarelor cu sosirea microbuzelor de transfer - in ceilalti ani corelarea a existat, microbuzele erau deja prezente pentru preluarea pasagerilor in momentul sosirii autocarelor. A 2a pauza de 15 minute din Giurgiu inainte de sosirea in Bucuresti este inutila si deznadajduieste pasagerii - poate fi eliminata.
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
20 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
19 Aug 2018
Neagu
Compania Alltur este total depasita; accepta un numar nelimitat de solicitari si modifica "din mers" graficele si numarul de autocare, in defavoarea calatorilor; intarzieri nepermis de mari la imbarcari si la transferul turistilor dintr-un autocar (microbuz) in altul; locul de imbarcare pentru traseul Varna - Bucuresti este o benzinarie (Lukoil) de pe autostrada Varna - Sofia; pentru turistii care au ales sejurul in Varna nu exista decat o singura solutie de deplasare catre aceasta benzinarie: taxiul. Asa incat pretul calatoriei de intoarcere cu Alltur se dubleaza (taxiul costa 10 - 15 EUR). Varna este un oras mare, cu autogara in centru si cu alte cateva zeci de locuri de parcare in oras pentru autocare. Este inadmisibil sa alegi ca loc de imbarcare o benzinarie de pe autostrada, in afara orasului. Ar fi interesant daca Alltur ar raporta public numarul de autocare proprii (eu cred ca are unul singur), celelalte autocare ce opereaza in numele Alltur fiind inchiriate. Conducerea Alltur trebuie sa inteleaga ca goana dupa profit este de acceptat, in masura in care nu afecteaza confortul si starea de buna dispozitie a turistilor aflati in vacanta. Succes in remedierea acestor neajunsuri. Poate ca un comunicat de presa cu scuzele companiei si intentiile sale de imbunatatire a activitatii ar fi util. Pana atunci, eu voi ocoli Alltur; oricum, pentru Alltur un client mai putin nu inseamna mare lucru; deocamdata...
Raspuns Alltur:

Stimate Domn, Compania Alltur si-a respectat intotdeauna clientii si o va face in continuare chiar daca unii dintre ei chiar nu merita sa fie respectati. Incercam de fiecare data sa facem lucrurile cat mi bine, desi se mai intampla sa nu ne iasa asa cum ne-am dorit. Nu modificam din mers numarul de autocare pentru ca nu exista un numar anuntat, astfel incat sa puteti spune ca a fost modificat. Nu modificam din mers nici graficul si asta se poate compara cu ceea ce prezentam, atat pe site-ul nostru, cat si pe alte site-uri de promovare. Nici nu “gonim dupa profit” si asta s-a demonstrat de fiecare data cand au aparut probleme, prin felul in care le-am rezolvat. Nici nu putem satisface pe toata lumea, mai ales daca exista unii care considera ca ar trebui sa ne cumparam autogara unde le convine lor. Cunoastem supararea care v-a condus la postarea acestui mesaj, dar o consideram nefondata. Atat timp cat in toate materialele ce promoveaza aceasta cursa este specificat locul de imbarcare din Varna (chiar daca el nu este ideal, pentru ca nu ne permitem sa “ne pierdem” prin Varna, care este un oras foarte aglomerat in sezon), nu ne puteti acuza ca v-am dublat pretul calatoriei. Daca nu va convin traseul nostru si locurile de imbarcare/debarcare, nu trebuie sa rezervati. Daca insa ati rezervat, inseamna ca v-ati asumat. Dar este mult mai simplu sa arunci cu noroi si sa acuzi de lucruri urate pe cineva care nu a facut decat sa-ti ofere serviciile platite.

Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
19 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
18 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
16 Aug 2018
Andrei
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
16 Aug 2018
Comanescu
la plecare am avut autocar cu scaune confortabile iar durata deplasarii a fost ok iar la intoarcere autocarul nu a avut scaunele confortabile iar durata deplasarii a fost foarte mare
Raspuns Alltur:

Ne cerem scuze pentru aceasta cursa. Intr-adevar, datorita unor probleme tehnice la autocarul ce vtrebuia sa efectueze cursa, am fost nevoiti sa-l inlocuim in ultimul moment cu altul, dar care nu era de nivelul celui inlocuit.

Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
15 Aug 2018
Anonim
Autocar f vechi, inghesuit, fara wifi, ruta aleasa cea mai lunga, plecare foarte tarzie, ajungere dupa orele da masa.
Raspuns Alltur:

Ne cerem scuze pentru aceasta cursa. Intr-adevar, datorita unor probleme tehnice la autocarul ce trebuia sa efectueze cursa, am fost nevoiti sa-l inlocuim in ultimul moment cu altul, dar care nu era de nivelul celui inlocuit.

Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
15 Aug 2018
Mihaita Draxineanu
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
13 Aug 2018
Romanescu Liviu-Constantin
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
13 Aug 2018
Cristina
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
13 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
13 Aug 2018
Mihaela Rusu
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
12 Aug 2018
Marica
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
12 Aug 2018
Chiricuta
Conditii de calatorie
Personal
12 Aug 2018
Hare
Conditii de calatorie
Personal
Servicii de rezervare
11 Aug 2018
Aradoaei
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
10 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
10 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
10 Aug 2018
Anonim
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
10 Aug 2018
Divakova
Conditii de calatorie
Personal
Raport calitate/pret
Servicii de rezervare
Positive SSL EV