Despre noi
Agentia ALLTUR este membru ANAT, este acreditata IATA si DERTouristik Germania (Dertour, Meier's, ADAC, ITS, Jahn Reisen, Travelix, ITSB).
Scopul activitatii agentiei este de a promova turismul intern si international, oferta ALLTUR cuprinzand propuneri atractive de petrecere a vacantelor, concediilor sau weekend-urilor pentru turistii individuali.
In acelasi timp ALLTUR ofera programe turistice complete pentru grupuri organizate, cuprinzand cazarea, masa, organizarea timpului liber, transport si asistenta turistica, atat in tara cat si in strainatate.
ALLTUR desfasoara totodata activitati de ticketing si turism de afaceri pe plan intern si international.
Obiectivul agentiei este unul simplu dar deosebit de important: relatia agentie – client sa fie una consultativa. Astfel clientii ALLTUR sunt mai bine informati, beneficiaza de oferte „croite” pe masura si gustul lor, au parte de preturi corecte si au doar surprize placute.
Personalul ALLTUR este hotarat sa atraga atentia clientilor sai printr-o abordare diferita a ideii de Turism, bazata pe informare corecta si consiliere intr-o relatie pe termen lung.
Călătorii despre noi
07 Sep 2024 Anonim
|
|
|
31 Aug 2024 Anonim
|
Personalul a fost prietenos și a ajutat cu distribuirea locurilor, precum și cu transferul de la hotel la autocar. Acestea sunt singurele lucruri pozitive pe care le pot spune despre această călătorie.
Plecarea a fost întârziată cu o oră, s-a ales cu bună știință traseul prin Ruse unde am stat 2 ore la coadă, drumul fiind de 7 ore în total. La acest chin s-a adăugat și starea îndoielnică a autocarului, care a scârțâit tot drumul, precum și faptul că aerul condiționat a fost oprit cu fiecare ocazie, până când călătorii sesizau acest lucru.
Nu aș mai alege să călătoresc cu această companie a doua oară. Raspuns Alltur: Da, ieri s-a plecat la 16.12, in loc de 15.30, dar asta s-a intamplat pentru ca transferul de la Balcic a intarziat din cauza unui accident pe traseu, fapt ce v-a fost confirmat de pasagerii care au venit de la Kavarna, Balcic, Albena si Kranevo. Ar fi trebuit sa plecam fara ei? Daca erati dvs pe acel transfer, oare gandeati la fel? Legat de Ruse, acesta este traseul pe care circulam zilnic, nu "s-a ales" ieri, nu avem nici-un interes sa pierdem timpul in trafic. Faptul ca ieri s-au intors mii de romani din vacante si ca a fost foarte aglomerat la trecerea frontierei nu poate fi considerat ca o vina a noastra. Ba, noi chiar am reusit sa alegem o varianta care a scurtat mult timpul de asteptare, intrand in oras si avand prioritate la giratoriul dinaintea vamii. Sotul dvs a sugerat alte rute si i s-a dovedit ca cea aleasa de noi a fost cea castigatoare. Poate ca asta l-a deranjat si a inceput sa "scartaie" totul de atunci. Nu este corect sa ne calificati astfel, in conditiile in care la final am primit felicitari pentru cum am gestionat situatia si totul a fost ok. Din 67 persoane, doar dvs ati fost nemultumiti. Ar trebui sa evaluati corect cele intamplate, nu sa va uitati doar la programul care nu a putut fi respectat, ci si la cauza care a dus la nerespectarea lui. |
|
27 Aug 2024 Anonim
|
|
|
27 Aug 2024 Gafiin Gabriela
|
|
|
26 Aug 2024 Anonim
|
|
|
26 Aug 2024 Bianca Buliga
|
Călătoria a fost plăcută, fără evenimente, foarte punctuali și amabili. Recomand cu încredere! |
|
24 Aug 2024 Gheorghe
|
|
|
22 Aug 2024 Anonim
|
|
|
22 Aug 2024 Bianca Buliga
|
|
|
20 Aug 2024 Anonim
|
|
|
18 Aug 2024 Sima-Vitan Carmen
|
|
|
14 Aug 2024 Mirela Voicu
|
|
|
02 Aug 2024 Katharine Carter
|
Great trip. Very comfortable snd free water. Dropped off at petrol station. Wasy walk into the city centre Raspuns Alltur: Thank you, Katharine, for your review. All the best! |
|
31 Jul 2024 Anonim
|
Nu se comunica numărul locului la rezervare . De aceea ai surpriza de a avea loc in spatele autocarului Raspuns Alltur: Regula este ca asezarea in autocar se face in functie de data platii. Daca plata s-a facut cu doar cateva zile inainte de plecare, iar autocarul este plin, este clar ca se primeste loc in spate, poate chiar pe ultima banca. Dar asta nu este o surpriza, atat timp cat citesti conditiile si deci cunosti regula. Atunci cand sunt mai multe autocare (in cea mai mare proportie), prins splitare se obtin locuri mai in fata decat cele alocate la momentul platii, de aceea nu se comunica locul. De exemplu, daca la momentul rezervarii pentru Albena ati primit locurile 25 si 26, in situatia in care vor fi 2 autocare, unul pentru Nord si unul pentru Sud, toti cei dinaintea dvs care merg la Sud se vor muta in autocarul de Sud, iar dvs veti ajunge mai in fata. Daca sunt 10 persoane care se muta in autocarul de Sud, dvs veti avansa 10 locuri in autocarul de Nord |
|
27 Jul 2024 Anonim
|
|
|
25 Jul 2024 Rubei Iulian
|
Șoferul nota 10 |
|
22 Jul 2024 Anonim
|
|
|
22 Jul 2024 Anonim
|
|
|
22 Jul 2024 Anonim
|
|
|
22 Jul 2024 Anonim
|
Autocar cu aer conditionat,confort,personal amabil.organizare fb,inca de la plecarea din București.punctualitate,a existat indrumator,lista afisata cu locurile fiecarei persoane.In Sunny Beach am fost preluati imediat de un microbuz,care ne a dus pe fiecare pana in fata hotelului.La intoarcere am fost preluati de un microbuz,apoi am mers pana in Varna,cu alt autocar,in conditii bune.Aceeasi buna organizare.Am.asteptat la receptia hotelului(cu jumatate de ora inainte) .Recomand Alltur! |
|
10 Jul 2024 NICOLA
|
|
|
05 Jul 2024 Anonim
|
. Raspuns Alltur: Din pacate, daca nu va descurcati cu platile online, personalul agentiei nu poate sa faca plata in locul dvs. Totusi, se pare ca ati calatorit in conditii foarte bune, la timp, fara nici o neplacere, dar acordati note scazute pentru orice, datorita faptului ca nu va descurcati sa faceti plati online. Va multumim. |
|
03 Jul 2024 Anonim
|
|
|
02 Jul 2024 Gurita Alexandru Octavian
|
|
|
30 Jun 2024 Anonim
|
Șoferul a condus foarte bine. Ghizii au fost foarte ok. |
|