Despre Noi Transport Autocar Bulgaria Alltur

cu transfer inclus la hotelul la care aveti cazare

Despre noi

ALLTUR este agentie de turism Organizatoare infiintata in luna februarie 2003, avand licenta de turism nr. 569 / 15.01.2019. Capital social: 50.000 lei.

Agentia ALLTUR este membru ANAT, este acreditata IATA si DERTouristik Germania (Dertour, Meier's, ADAC, ITS, Jahn Reisen, Travelix, ITSB).
Scopul activitatii agentiei este de a promova turismul intern si international, oferta ALLTUR cuprinzand propuneri atractive de petrecere a vacantelor, concediilor sau weekend-urilor pentru turistii individuali.

In acelasi timp ALLTUR ofera programe turistice complete pentru grupuri organizate, cuprinzand cazarea, masa, organizarea timpului liber, transport si asistenta turistica, atat in tara cat si in strainatate.

ALLTUR desfasoara totodata activitati de ticketing si turism de afaceri pe plan intern si international.

Obiectivul agentiei este unul simplu dar deosebit de important: relatia agentie – client sa fie una consultativa. Astfel clientii ALLTUR sunt mai bine informati, beneficiaza de oferte „croite” pe masura si gustul lor, au parte de preturi corecte si au doar surprize placute.

Personalul ALLTUR este hotarat sa atraga atentia clientilor sai printr-o abordare diferita a ideii de Turism, bazata pe informare corecta si consiliere intr-o relatie pe termen lung.

Călătorii despre noi

17 Sep 2023
Anonim
11 Sep 2023
Nicolaescu Alexandru
08 Sep 2023
Nicolaescu Alexandru
Autocarul avea puțin spațiu între scaune
08 Sep 2023
Degeratu Cristina
03 Sep 2023
Ana Maria Dragoi
29 Aug 2023
Anonim
28 Aug 2023
Moldovan
Este absolut dezamagitor si reclama falsa deoarece pe site scria ca ar avea niste facilitati care lipsesc cu desavarsire: - extra spatiu la picioare, absolut fals, este chiar mai putin loc decat in alte mijloace - autocar jerpelit cu gandaci - wc, fals nu exista - filme, nu au fost Nu voi mai folosi aceasta firma daca voi avea de ales.
Raspuns Alltur:

Faptul ca ati rezervat ultimele locuri in urma cu 4 zile este motivul pentru care ati fost asezati pe ultima bancheta. Faptul ca ati rezervat si platit pentru Balcic si nu putem sa va asiguram transferul la Topola decat daca achitati diferenta este motivul pentru care va lasam la Balcic, desi dvs doriti sa mergeti la Topola, dar gratuit. Cele doua motive enuntate sunt motivul pentru care aruncati acum cu noroi si stiti foarte bine asta. Nu e frumos ce faceti.

28 Aug 2023
Mihaela Colaru
21 Aug 2023
Aleksandr
Travelled for vacation from Bucharest to Sunny beach and back. Everything was excellent, the staff is polite and thoughtful. Highly recommended.
13 Aug 2023
DODAN OCTAVIAN
Lasand la o parte ca s-a stricat autocaru' la Ruse, soferu' vorbeste EXCELENT (native like!) bulgareste..si atat ! A venit microbuzul de transbordare cu 10 min inainte si ala tipa la mine ca la sclavi..plm, cand zici 13:45, sa fie 13:45-50, nu urlete in bulgareste de parca ii eram dator doua'jde'mii de euro..inca nu sunt convins ca nu trebuia sa ii dau doua peste ochi, la cat de mitocan a fost.. ok, a plecat autocaru' la 14:03, conditii decente (aer conditionat 10/10, tv 0/10, wifi 0/10). prima oprire la o benzinarie unde trebuia musai sa cumperi ceva ca sa meri la wc..intrare la wc ca la metroul ceausist..noroc cu copacii din zona (serios? de ce nu ne-a zis ala 'baaa, sa aveti 5 leva de cheltuiala. ca nu faceti pipi alfel?)..autocar stricat in Ruse, transbordare, 25 min nu a zis nimic soferu', ca NU VORBESTE NICIO LIMBA in afara de bulgara..au venit celelalte 2 curse, care aveau plecare la 14:00..am urcat, vama a fost scurta, din fericire, am ajuns in Bucuresti cu 28 de minute mai devreme (CULMEA!).
Raspuns Alltur:

La o asa postare, nu putem sa nu raspundem. Autocarul a avut intradevar o mica defectiune la Ruse, dar in cca 20 minute v-am urcat in alt autocar, ceea ce ar fi trebuit sa va convina, decat sa calatoriti cu unul defect. Dar ati simtit nevoia sa “atacati”, ca doar nu va opreste nimeni sa o faceti. Imbarcarea la Sunny Beach se face in intervalul 13.15-13.45, perioada in care sunt preluati pasagerii de la mai multe hoteluri. Cand zicem “intre 13.15 si 13.45”, asa sa fie, nu 13.50, caci altfel nu ne mai incadram cu plecarea la ora 14.00 si alti pasageri, care respecta orarul, se vor supara pe noi ca am asteptat dupa cineva care nu a fost atent sau nu l-a interesat sa-l respecte. Faptul ca cei de la OMV au decis in urma cu cca 2 saptamani sa introduca taxa pentru folosirea toaletei nu are legatura cu transportatorul. Noi oprim acolo unde sunt toalete, nu avem obligatia de a asigura si accesul la acestea, desi se pare ca unii asa cred. Oare ar fi mai bine sa oprim pe camp? Cat despre cele 2 autocare ce au plecat la ora 14.00, au ajuns in urma dvs tocmai pentru ca au avut pasageri care s-au prezentat la imbarcare doar dupa ce au fost sunati de catre noi, caci programul este facut ca sa fie respectat doar de cine doreste. Cam asta e povestea, unii incearca sa organizeze cat pot ei de bine lucrurile, chiar daca mai apar si sincope, iar altii arunca cu noroi fara macar sa inteleaga cum stau lucrurile.

30 Oct 2022
Anonim
Calitatea insotitorilor de grup a scazut in ultimul timp. Nu mai dau informatii necesare la inceputul calatoriei (durata, pauze, transfer la destinatie, informatii necesare celor care folosesc pentru prima oara acest tip de transport). Multa lume era nedumerita relativ la ce se intampla, cum va decurge calatoria. Nu mai vorbesc despre informatii generale despre tara respectiva, cum primeam pe vremuri.
18 Oct 2022
Velica
De incredere. Nu stiu cum au reusit, dar la retur au ajuns la locatie in Obzor de unde m-au ridicat la fix acelasi minut ca anul trecut: 14:47.
22 Sep 2022
Anonim
Am facut rezervarea cu o luna inainte, dar nu am putut obtine rezervare loc. Am avut surpriza neplacuta sa nu avem loc rezervat in autocar.
Raspuns Alltur:

Buna ziua. Este posibil sa ne confundati si acest review sa fie pentru alta firma. La noi ati avut transport tur-retur Bulgaria si ati calatorit fara probleme atat la tur cat si la retur. Alocarea locurilor in autocar se face functie data achizitionarii transportului, asa cum este precizat si pe site-ul Alltur, iar turistii au loc rezervat inca de la efectuarea rezervarii si platii. Numarul locului va fi vazut pe diagrama afisata la imbarcare.

20 Sep 2022
LAU
Foarte bine totul aș merge de fiecare data cu ei.
16 Sep 2022
Ghita Alexandru Alin
16 Sep 2022
Anonim
14 Sep 2022
Madzharov Georgi
14 Sep 2022
Anonim
Am fost foarte multumit de tot. In afara unor mici inconveniente(spatiu de la picioare prea mic, inclusiv pentru o persoana la 70kg) totul a fost super ok. Am ajuns chiar mai repede decat ora de pe bilet si asta cu destule pauze luate in functie cum a fost nevoia pasagerilor.
13 Sep 2022
Anonim
ok
13 Sep 2022
Anonim
13 Sep 2022
Anonim
Va rog alocati un ghid care vorbeste limba romana pe tot parcursul traseului. La dus Bucuresti -Obzor nu am avut ghid in romana iar soferul bulgar a uitat sa opreasca la autogara. A fost o problema de comunicare. Prietena mea a inteles ca la plecare trabuie sa asteptam autobuzul la 500 m departare de autogara. La plecare autobuzul a fost foarte incomod; nu era cel prezentat in fotografiile de pe site. Spatiul dintre scaune era foarte strampt si a fost o calatorie obositoare si incomoda. Va rog remediati .
13 Sep 2022
Anonim
13 Sep 2022
Radu
12 Sep 2022
Anonim
11 Sep 2022
Anonim
Mașinile au fost murdare(vorbesc de interior),locul pentru bagajele de mana foarte mic,neîncăpător. Fără posibilitatea de a tine măcar o sticla cu apa în buzunarul de la scaun sau măsuță. Scaunele nu erau prevazute cu asa ceva. Nota 10 pentru transferuri! Mulțumesc!

Nota călătorilor: 4.6