Transport Autocar Bulgaria

cu transfer inclus la hotelul la care aveti cazare

Condiții de călătorie

CONDITII GENERALE:

  • Neprezentarea la imbarcare a turistului la orele anuntate duce la anularea locului achitat pentru cursa respectiva, fara returnarea contravalorii biletului.
  • Fiecare pasager este raspunzator de valabilitatea documentelor necesare calatoriei (pasaport, CI).

Documente necesare calatoriei: carte de identitate valabila sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data returului in tara (OBLIGATORIU - pasaport pentru copiii sub 14 ani). Conform reglementarilor in vigoare minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara:

- sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor;

- sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat;

- adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti,trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.

Touroperatorul nu este raspunzator de refuzul autoritatilor vamale de a permite turistului intrarea / parasirea tarii.

  • Pasagerul are dreptul sa transporte gratis 1 bagaj in greutate maxima de 30 kg,
  • Ocuparea locurilor in autocar se face in functie de data inscrierii si achitarii.
  • In cazul renuntarii la calatorie se vor percepe urmatoarele penalizari:
    - fara penalizare, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 zile inainte de data plecarii;
    - 10 EUR/persoana, daca renuntarea se face in intervalul 21-30 zile inainte de data plecarii;
    - 15 EUR/persoana, daca renuntarea se face in intervalul 11-20 zile inainte de data plecarii;
    - 20 EUR/adult si 15 EUR/copil, daca renuntarea se face in intervalul 6-10 zile inainte de data plecarii;
    - 25 EUR/adult si 20 EUR/copil, daca renuntarea se face in intervalul 2-5 zile inainte de data plecarii.
    - 100%, daca renuntarea se face cu mai putin de 48 de ore inainte de data plecarii.                                           In cazul ofertelor speciale penalizarile sunt urmatoarele:
    - fara penalizare, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 zile inainte de data plecarii;
    - 50% din valoarea achitata, daca renuntarea se face in intervalul 20-30 zile inainte de data plecarii;
    - 100% din valoarea achitata, daca renuntarea se face cu mai putin de 20 zile inainte de data plecarii;
  • Agentia nu se face raspunzatoare in cazul intarzierii autocarului din conditii independente de vointa agentiei (din cauza conditiilor de trafic, ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, vama, etc) sau din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de insotitor sau conducatorii auto, etc). In cazul defectarii fizice ireparabile a mijlocului de transport pe durata calatoriei, agentia are obligatia de a proceda la inlocuirea acestuia cu un altul functional in maxim 5 ore de la data producerii defectiunii, conform legilor in vigoare.
  • Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie este in sarcina turistilor. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare.
  • Transportul se asigura cu autocare/midiautocare/microbuze licentiate. Se vor face opriri regulate la intervale de 1-2 ore pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu se folosesc. In autocar sunt strict interzise: fumatul;  consumul de bauturi alcoolice, consumul de droguri si substante narcotice. Soferii au dreptul de la mustrare pana la debarcarea din autocar a pasagerilor in stare de ebrietate sau care afecteaza ordinea si siguranta publica, fara rambursarea de catre agentie a costurilor de transport/repatriere a pasagerilor in cauza. Pasagerul se obliga sa achite catre agentie contravaloarea oricaror distrugeri aduse autocarului.
  • Daca turistul este nemultumit de serviciile de transport are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit cu privire la deficientele constatate legate de realizarea serviciilor contractate, ce se va transmite in maxim 3 zile de la incheierea calatoriei. Daca in urma analizei reclamatiei se constata ca transportatorul nu si-a indeplinit obligatiile asumate, acesta va propune alternative de compensare sau va despagubi turistii recalamanti cu contravaloarea serviciilor neprestate sau incomplet prestate, in termen de maxim 30 de zile de la data depunerii reclamatiei. Agentia nu ia in considerare recalamtiile facute in nume colectiv.
  • Forta majora exonereaza transportatorul de orice raspundere.

TOUROPERATOR                                                                                       TURIST

SC ALLTUR SRL